Pakiety dla Firm
PAKIET GŁÓWNEGO SPONSORA (tylko 4 miejsca!):
• Przyznanie tytułu GŁÓWNEGO Sponsora.
• Zamieszczenie logo Sponsora na stronie internetowej Konferencji oraz w materiałach promocyjnych (plakaty, ulotki, ścianki, rollupy, reklamy w prasie) – od chwili wystawienia faktury.
• Zamieszczenie logo Sponsora na awersie identyfikatorów oraz na biletach na lunch i bankiet.
• Zamieszczenie reklamy Sponsora w programie konferencji – cała strona (wersja papierowa A5).
• Możliwość wstawienia roll-upu do każdej sali wykładowej na wysokości stołu moderatorów (4 szt).
• Wykład sponsorowany 20 min i/lub warsztaty do 50 minut.
• Powierzchnia wystawiennicza do 15 m2 (szerokość ścianki max 5 m) w holu przy sali Pawelana.
• Insert do materiałów konferencyjnych.
• Wstęp dla 10 osób reprezentujących Sponsora na Konferencję (w tym obsługa stoiska).
Opcjonalnie:
- Wywiad do nagrania z podsumowaniem konferencji i wypowiedziami: Prezes PTF i niektórzy zaproszeni goście (w cenie pakietu).
- Możliwość reklamy po preferencyjnych cenach w Fizjoterapii Polskiej.
- Reklama w postaci filmu do 1 min wyświetlana na ekranie w korytarzu przed salami wykładowymi (w cenie pakietu)*.
- Możliwość skorzystania z noclegu (opłata zgodnie z cennikiem hotelu, rezerwacja wyłącznie za pośrednictwem biura Konferencji)***.
- Wstęp dla 4 osób na bankiet (w cenie pakietu), dodatkowe osoby zgodnie z cennikiem.
- Lunch dla 4 osób (dwa dni konferencyjne w cenie pakietu), dodatkowe osoby zgodnie z cennikiem.
Koszt netto – 30 000 zł netto
PAKIET ZŁOtEGO SPONSORA (tylko 2-4 miejsc!):
• Przyznanie tytułu ZŁOTEGO Sponsora.
• Zamieszczenie logo Sponsora na stronie internetowej Konferencji oraz w materiałach promocyjnych (plakaty, ulotki, ścianki, rollupy, reklamy w prasie) – od chwili wystawienia faktury.
• Zamieszczenie logo Sponsora na awersie identyfikatorów oraz na biletach na lunch i bankiet.
• Zamieszczenie reklamy Sponsora w programie konferencji – cała strona (wersja papierowa A5).
• Możliwość wstawienia roll-upu do każdej sali wykładowej na wysokości stołu moderatorów (4 szt).
• Wykład sponsorowany 20 min i/lub warsztaty do 50 minut.
• Powierzchnia wystawiennicza do 9 m2 (szerokość ścianki max 3 m) w holu przy sali Pawelana.
• Insert do materiałów konferencyjnych.
• Wstęp dla 10 osób reprezentujących Sponsora na Konferencję (w tym obsługa stoiska).
Opcjonalnie:
- Wywiad do nagrania z podsumowaniem targów i wypowiedziami: Prezes PTF i niektórzy zaproszeni goście (w cenie pakietu).
- Możliwość reklamy po preferencyjnych cenach w Fizjoterapii Polskiej.
- Reklama w postaci filmu do 1 min wyświetlana na ekranie w korytarzu przed salami wykładowymi (w cenie pakietu)*.
- Możliwość skorzystania z noclegu (opłata zgodnie z cennikiem hotelu, rezerwacja wyłącznie za pośrednictwem biura Konferencji)***.
- Wstęp dla 4 osób na bankiet (w cenie pakietu), dodatkowe osoby zgodnie z cennikiem.
- Lunch dla 4 osób (dwa dni konferencyjne w cenie pakietu), dodatkowe osoby zgodnie z cennikiem.
Koszt netto – 25 000 zł
PAKIET SREBRNEGO SPONSORA
• Przyznanie tytułu SREBRNEGO Sponsora.
• Zamieszczenie logo Sponsora na stronie internetowej Konferencji oraz w materiałach promocyjnych (plakaty, ulotki, ścianki, rollupy, reklamy w prasie) – od chwili wystawienia faktury.
• Zamieszczenie logo Sponsora na awersie identyfikatorów oraz na biletach na lunch i bankiet.
• Zamieszczenie reklamy Sponsora w programie konferencji – cała strona (wersja papierowa A5).
• Możliwość wstawienia roll-upu do każdej sali wykładowej wzdłuż ścian (4 szt).
• Wykład sponsorowany 10 min i/lub warsztaty do 50 minut.
• Powierzchnia wystawiennicza do 10 m2 (szerokość ścianki max 5 m) w korytarzu wzdłuż sal wykładowych
• Insert do materiałów konferencyjnych.
• Wstęp dla 8 osób reprezentujących Sponsora na Konferencję (w tym obsługa stoiska).
Opcjonalnie:
- Wywiad do nagrania z podsumowaniem targów i wypowiedziami: Prezes PTF i niektórzy zaproszeni goście (w cenie pakietu).
- Możliwość reklamy po preferencyjnych cenach w Fizjoterapii Polskiej.
- Reklama w postaci filmu do 30 sek. wyświetlana na ekranie w korytarzu przed salami wykładowymi (w cenie pakietu)*.
- Możliwość skorzystania z noclegu (opłata zgodnie z cennikiem hotelu, rezerwacja wyłącznie za pośrednictwem biura Konferencji)***.
- Wstęp dla 2 osób na bankiet (w cenie pakietu), dodatkowe osoby zgodnie z cennikiem.
- Lunch dla 2 osób (dwa dni konferencyjne w cenie pakietu), dodatkowe osoby zgodnie z cennikiem.
Koszt netto – 18 000 zł
PAKIET BRĄZOWEGO SPONSORA
• Przyznanie tytułu BRĄZOWEGO Sponsora.
• Zamieszczenie logo Sponsora na stronie internetowej Konferencji oraz w materiałach promocyjnych (plakaty, ulotki, ścianki, rollupy, reklamy w prasie) – od chwili wystawienia faktury.
• Zamieszczenie logo Sponsora na rewersie identyfikatorów oraz na biletach na lunch i bankiet.
• Zamieszczenie reklamy Sponsora w programie konferencji – cała strona (wersja papierowa A5).
• Możliwość wstawienia roll-upu do każdej sali wykładowej wzdłuż ścian (4 szt).
• Wykład sponsorowany 10 min i/lub warsztaty do 50 minut.
• Powierzchnia wystawiennicza do 6 m2 ( szerokość ścianki max 3 m) w korytarzu wzdłuż sal wykładowych
• Insert do materiałów konferencyjnych.
• Wstęp dla 8 osób reprezentujących Sponsora na Konferencję (w tym obsługa stoiska).
Opcjonalnie:
- Wywiad do nagrania z podsumowaniem targów i wypowiedziami: Prezes PTF i niektórzy zaproszeni goście (w cenie pakietu).
- Możliwość reklamy po preferencyjnych cenach w Fizjoterapii Polskiej.
- Reklama w postaci filmu do 30 sek. wyświetlana na ekranie w korytarzu przed salami wykładowymi (w cenie pakietu)*.
- Możliwość skorzystania z noclegu (opłata zgodnie z cennikiem hotelu, rezerwacja wyłącznie za pośrednictwem biura Konferencji)***.
- Wstęp dla 2 osób na bankiet (w cenie pakietu), dodatkowe osoby zgodnie z cennikiem.
- Lunch dla 2 osób (dwa dni konferencyjne, w cenie pakietu), dodatkowe osoby zgodnie z cennikiem.
Koszt netto – 12 000 zł
PAKIET WYSTAWIENNICZY A
• Przyznanie tytułu WYSTAWCY
• Zamieszczenie logo Wystawcy na stronie internetowej Konferencji oraz w wybranych materiałach promocyjnych (plakaty, ulotki, ścianki, rollupy, reklamy w prasie) – od chwili wystawienia faktury.
• Zamieszczenie logo Sponsora na rewersie identyfikatorów.
• Wykład sponsorowany 10 min lub warsztat do 30 min
• Powierzchnia wystawiennicza do 4 m2 (rollup lub ścianka do 2 m) w korytarzu wzdłuż sal wykładowych**
• Insert do materiałów konferencyjnych.
• Wstęp dla 4 osób reprezentujących Sponsora na Konferencję (w tym obsługa stoiska).
Opcjonalnie:
- Możliwość reklamy po preferencyjnych cenach w Fizjoterapii Polskiej.
- Reklama w postaci grafiki wyświetlana przez 10 sek. na ekranie w korytarzu przed salami wykładowymi (w cenie pakietu)*.
- Możliwość skorzystania z noclegu (opłata zgodnie z cennikiem hotelu, rezerwacja wyłącznie za pośrednictwem biura Konferencji)***.
Koszt netto – 4 000 zł
PAKIET WYSTAWIENNICZY B
• Przyznanie tytułu WYSTAWCY
• Zamieszczenie logo Wystawcy na stronie internetowej Konferencji oraz w wybranych materiałach promocyjnych (plakaty, ulotki, ścianki, rollupy, reklamy w prasie) – od chwili wystawienia faktury.
• Zamieszczenie logo Sponsora na rewersie identyfikatorów.
• Powierzchnia wystawiennicza do 4 m2 (rollup lub ścianka do 2 m) w korytarzu wzdłuż sal wykładowych**
• Insert do materiałów konferencyjnych.
• Wstęp dla 4 osób reprezentujących Sponsora na Konferencję (w tym obsługa stoiska).
Opcjonalnie:
- Możliwość reklamy po preferencyjnych cenach w Fizjoterapii Polskiej.
- Reklama w postaci grafiki wyświetlana przez 10 sek. na ekranie w korytarzu przed salami wykładowymi (w cenie pakietu)*.
- Możliwość skorzystania z noclegu (opłata zgodnie z cennikiem hotelu, rezerwacja wyłącznie za pośrednictwem biura Konferencji)***.
Koszt netto – 3 000 zł
* Pod warunkiem przesłania gotowego materiału do 15 listopada 2024 roku na adres biuro@fizjoterapia.org.pl (grafiki bezpośrednio, filmy za pomocą weTransfer lub linka do pobrania ze strony). Materiał będzie prezentowany w pętli. Długość jednego cyklu będzie zależał od liczby zgłoszonych przez sponsorów i wystawców materiałów.
** każdy dodatkowy metr szerokości stoiska – 2 000 zł netto.
***oferta ograniczona czasowo – do wyczerpania puli miejsc.